REVOPS

Vertragingen in deals, onbetrouwbare gegevens en teams die langs elkaar heen werken? Zonder een goede RevOps-strategie blijven marketing, verkoop en service afzonderlijke eilandjes. Het resultaat? Gemiste kansen en frustratie binnen het team.

samenhang, VERSNELLING EN GROEI

RevOps verbindt marketing, verkoop en service met de juiste strategie, technologie en gegevens. Hierdoor kunnen teams effectiever samenwerken, klanten beter bedienen en groei meetbaar maken.

  • Sales enablement
  • Customer success
  • Servicedesk

01

Sales enablement

Zelfs de beste verkopers redden het niet met alleen hun overtuigingskracht. Met de juiste inzichten, effectieve content en handige tools heeft het verkoopteam alles wat het nodig heeft om zich te richten op de juiste leads op het juiste moment.

Er wordt minder tijd verspild aan administratie en meer aandacht besteed aan waardevolle gesprekken. Dit maakt verkopen eenvoudiger, effectiever en schaalbaar.

02

Customer success

Succesvolle klantrelaties stoppen niet na de eerste deal. Met de juiste aanpak bouw je langdurige partnerships op, spot je groeikansen en verhoog je de klantwaarde. HubSpot helpt accountmanagers tekenen van churn te herkennen, tevredenheid te meten en het juiste moment te kiezen voor up-selling of cross-selling.

03

Servicedesk

Snelle service begint met overzicht. Met HubSpot als je ticketing systeem houd je grip op vragen van klanten, voorkom je losse e-mails en zorg je ervoor dat geen enkel verzoek tussen wal en schip valt.

Omdat marketing, verkoop en service in hetzelfde systeem werken, heeft je supportteam altijd de volledige klantgeschiedenis bij de hand. Met de geïntegreerde kennisbank en geautomatiseerde workflows worden vragen van klanten sneller beantwoord, in een fractie van de tijd. 

Ook relevant for commerciële teams

Maak je slimme verkoopmachine compleet met HubSpot, Marketing en Digitale Transformatie. Bekijk ze hieronder.